REKLAMACE

Jak na snadnou reklamaci?

Děláme vše proto, aby vám vždy dorazilo to správné zboží a bylo vždy zcela ve formě. Jak by řekli naši sousedé: „Aj múdry schybí.“ Může se však stát, že jsme vám omylem poslali něco jiného, v krabici něco schází, nebo naopak přebývá. Co je v takové chvíli nejlepší postup?

  1. Při převzetí vždy zkontrolujte zásilku – je obal neporušený? Pokud na první pohled balík vypadá, že už něco zažil a je poškozený, rovnou sepište reklamaci s kurýrem. Výrazně tím celý proces urychlíte a brzy budete mít vaši novou zásilku doma.
  2. Objednávka se zdála v pořádku a donesli jste ji domů, ale po rozbalení jste zažili nepříjemné překvapení? Taková situace nás mrzí, ale chyba se vždy může vloudit. Rovnou nás kontaktujte a vše obratem vyřešíme – zašleme chybějící či nový kus, apod.

Zajímá vás, podle čeho se řídí naše reklamace, nebo si v něčem potřebujete udělat jasno? Reklamační řád najdete v našich obchodních podmínkách .